torsdag 14 november 2013

Varför svarar du inte?

Hörru du, Sixten,

Du ska inte tro att du är något speciellt, bara för att du håller på med bloggar. Eller för att du fastnat i ett porrfilter. Rätt åt dig. Förresten så twittrar du ju inte. Så du är redan ohjälpligt omodern. Hade jag dig i närheten fick du smaka på mina klor! Jag kunde riva en reva. I örat ditt.

Du tänker ju inte svara på mitt brev i alla fall. Så jag frågar alltså varför svarar du inte på brev?

Katticus Anonymus


Bäste Katticus,

Någon dam är du inte. Det märker jag på aggressiviteten. Typiskt grabbigt. Räcker det inte med att jag gör det jag gillar? Bloggar. Ska jag känna mig dum? För något jag inte gör? Twitter, är säkert roligt. Om man vill hålla på med sådant. Inte jag. Inte nu. Kanske sedan.

Nu har jag svarat. Så det så. Och undrar du. Så är mina klor också vassa och skarpa. Men du kanske inte ens är katt. Man kan inte så noga veta. Med Er, herr Anony Mus.

Nattinatti!

Sixten, oraklet i lådan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kajor är ett flygande upplopp

När kajorna skränar på gården och lever rövare stannar jag, Sixten, the cat, inne, det är bäst för nerver och hörsel. De flaxar och far runt...